| dc.contributor.author | Valenta, Milan | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-23T10:57:00Z | |
| dc.date.available | 2015-03-23T10:57:00Z | |
| dc.date.issued | 2005 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/764 | |
| dc.format.extent | 47-49 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 2005; | |
| dc.subject | dramaterapie | cs |
| dc.subject | vysoké školy | cs |
| dc.subject | arteterapie | cs |
| dc.subject | psychoterapie | cs |
| dc.subject | specifické poruchy učení | cs |
| dc.subject | osoby s mentálním postižením | cs |
| dc.subject | autismus | cs |
| dc.subject | schizofrenie | cs |
| dc.subject | muzikoterapie | cs |
| dc.title | Přístup k pojetí dramaterapie českých a finských studentů (komparativní minišetření) | cs |
| dc.type | Article | cs |