| dc.contributor.author | Jesenský, Ján | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-19T08:20:41Z | |
| dc.date.available | 2015-03-19T08:20:41Z | |
| dc.date.issued | 2000 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/562 | |
| dc.description.abstract | Počátky vědního a univerzitního oboru speciální pedagogiky spadají do konce 19. století. Již tehdy bylo zjevné, že speciální pedagogiku nelze rozv íjet bez ohledu na poznatky o postiženém dítěti | cs |
| dc.format.extent | 110-113 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Specialní pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 10;2 | |
| dc.subject | Miloš Sovák | cs |
| dc.subject | speciální pedagogika | cs |
| dc.subject | psychologie | cs |
| dc.subject | sociologie | cs |
| dc.title | Dva směry vývoje speciální pedagogiky vzhledem k dílu prof. Miloše Sováka | cs |
| dc.type | Article | cs |