| dc.contributor.author | Fajmonová, Jana | |
| dc.contributor.author | Vitásková, Kateřina | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-17T09:54:56Z | |
| dc.date.available | 2015-03-17T09:54:56Z | |
| dc.date.issued | 2006 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/414 | |
| dc.description.abstract | Článek pojednává o konkrétních možnostech využívání multismyslové metody snoezelen. Tato metoda, která původně vznikla v Holandsku, patří v našich zemích mezi stále více využívané, i přes nedostatek odborné literatury a konkrétních metodických podkladů. Podstatou článku je tedy popis konkrétní případové studie, který lze v místnostech tohoto typu využít, tentokrát zaměřené na dítě s kombinovanou vadou. Cílem článku, a jeho pokračování, je nastíněni možností využití metody snoezelen u odlišných klientů s různým typem postižení, popřípadě využití v odlišných zařízeních či školách. | cs |
| dc.format.extent | 246-252 | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Specialní pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 16;4 | |
| dc.subject | snoezelen | cs |
| dc.subject | multismyslová metoda | cs |
| dc.subject | metodické vedení | cs |
| dc.subject | případová studie | cs |
| dc.subject | diagnóza DMO | cs |
| dc.subject | mentální retardace | cs |
| dc.subject | dysartrie | cs |
| dc.subject | rozvoj vestibulární percepce | cs |
| dc.subject | regulace tělesného napětí | cs |
| dc.subject | rozvoj interakce a socializace | cs |
| dc.subject | zlepšení koordinace a sebeobsluhy | cs |
| dc.title | Různorodá práce v multismyslových místnostech snoezelen | cs |
| dc.type | Article | cs |