DSpace Repository

Možnosti projektového vyučování a využití počítačů v praktické škole dvouleté

Show simple item record

dc.contributor.author Marvánková, Dagmar
dc.date.accessioned 2015-03-17T09:44:23Z
dc.date.available 2015-03-17T09:44:23Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.issn 1211-2720
dc.identifier.uri http://dspace.specpeda.cz/handle/0/412
dc.description.abstract Text pojednáva o metodách výuky v praktické škole dvouleté, kde se dále vzdělávají dospívající žáci s různým stupněm tělesného a mentálního postižení, převážně absolventi základní školy praktické a základní školy speciální. Mezi nejproblémovější momenty výuky patří zvládnuti exaktních pojmů. Zamýšlím se nad vlivem motivace při výuce a smyslem projektového vyučováni. Závěrečná část je věnována významu počítače pro žáky s vícečetným postižením. Konstatuji, že práce s ICT má pro ně mnohostrannou důležitost a právě vlivem silné motivace zvládnou tito žáci na počítači více, než by se dalo očekávat. cs
dc.format.extent 233-245 s. cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Karlova v Praze cs
dc.relation.ispartofseries Specialní pedagogika cs
dc.relation.ispartofseries 16;4
dc.subject žáci a studenti s tělesným a mentálním postižením cs
dc.subject praktická škola dvouletá cs
dc.subject exaktní prvky v praktických činnostech cs
dc.subject motivace k učení cs
dc.subject individuální přístup cs
dc.subject celoškolní projekt cs
dc.subject význam počítače pro žáka s postižením cs
dc.title Možnosti projektového vyučování a využití počítačů v praktické škole dvouleté cs
dc.type Article cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account