| dc.contributor.author | Marvánková, Dagmar | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-17T09:44:23Z | |
| dc.date.available | 2015-03-17T09:44:23Z | |
| dc.date.issued | 2006 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/412 | |
| dc.description.abstract | Text pojednáva o metodách výuky v praktické škole dvouleté, kde se dále vzdělávají dospívající žáci s různým stupněm tělesného a mentálního postižení, převážně absolventi základní školy praktické a základní školy speciální. Mezi nejproblémovější momenty výuky patří zvládnuti exaktních pojmů. Zamýšlím se nad vlivem motivace při výuce a smyslem projektového vyučováni. Závěrečná část je věnována významu počítače pro žáky s vícečetným postižením. Konstatuji, že práce s ICT má pro ně mnohostrannou důležitost a právě vlivem silné motivace zvládnou tito žáci na počítači více, než by se dalo očekávat. | cs |
| dc.format.extent | 233-245 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Specialní pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 16;4 | |
| dc.subject | žáci a studenti s tělesným a mentálním postižením | cs |
| dc.subject | praktická škola dvouletá | cs |
| dc.subject | exaktní prvky v praktických činnostech | cs |
| dc.subject | motivace k učení | cs |
| dc.subject | individuální přístup | cs |
| dc.subject | celoškolní projekt | cs |
| dc.subject | význam počítače pro žáka s postižením | cs |
| dc.title | Možnosti projektového vyučování a využití počítačů v praktické škole dvouleté | cs |
| dc.type | Article | cs |