| dc.contributor.author | Valenta, Milan | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-17T08:34:57Z | |
| dc.date.available | 2015-03-17T08:34:57Z | |
| dc.date.issued | 2006 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/400 | |
| dc.description.abstract | Článek nastiňuje následujících jedenáct hypotetických přístupů terapeuta k dra-materapeutické práci s klientem, které vycházejí z jeho edukativně-výcvikové zkušenosti: orientace směrem na „klasické"psychoterapeutické směry (hlubinná, kognitivně-behaviorální, gestalt, existencionálně analytická, psychodramatická orientace), na divadelní zkušenost, na kulturně-sociální antropologii, na antroposofiku, na komunikační teorie a na eklektismus zde jmenovaných orientací. | cs |
| dc.format.extent | 164-172 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Specialní pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 16;3 | |
| dc.subject | speciální pedagogika | cs |
| dc.subject | dramaterapie | cs |
| dc.subject | vývojové proměny | cs |
| dc.subject | psychoterapeutické školy | cs |
| dc.subject | orientace psychodramatika | cs |
| dc.subject | antropologie | cs |
| dc.subject | antroposofie | cs |
| dc.title | Dramaterapie z hlediska přístupu terapeuta | cs |
| dc.type | Article | cs |