| dc.contributor.author | Pešatová, Ilona | |
| dc.contributor.author | Švingalová, Dana | |
| dc.contributor.author | Pešat, Pavel | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-16T12:04:59Z | |
| dc.date.available | 2015-03-16T12:04:59Z | |
| dc.date.issued | 2006 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/372 | |
| dc.description.abstract | Přijetí České republiky do Evropské unie otevřelo prostor pro spolupráci mezi vzdělávacími institucemi na všech úrovních. Ministři školství evropských států již v r. 1999 v tzv. Boloňské deklaraci vyzvali ke sladění vzdělávacích aktivit, které pokládali za primárně důležité z hlediska utvoření evropského prostoru vysokoškolského vzdělání a pro podporu evropského systému vysokého školství. | cs |
| dc.format.extent | 70-74 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Specialní pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 16;1 | |
| dc.subject | Projekt ABLE | cs |
| dc.subject | Multikulturní perspektivy zdravotního postižení | cs |
| dc.subject | Authentic Based Learnig | cs |
| dc.title | Multikulturní perspektivy zdravotního postižení: Projekt ABLE | cs |
| dc.type | Article | cs |