DSpace Repository

Komunikativní kompetence dětí a žáků s mentálním postižením

Show simple item record

dc.contributor.author Zezulková, Eva
dc.date.accessioned 2015-03-10T13:56:56Z
dc.date.available 2015-03-10T13:56:56Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.issn 1211-2720
dc.identifier.uri http://dspace.specpeda.cz/handle/0/304
dc.description.abstract Obsah článku vychází z pedagogicko-psychologického hlediska, uplatňovaného při koncipování systému povinného vzdělávání pro žáky s mentálním postižením. Popisuje vzájemné vztahy fatických funkcí, sluchových poznávacích činností (gnozie) a motorických činností u žáků s lehkým mentálním postižením s důrazem na oblast fonematické diferenciace. Zdůvodňuje nutnost cílené stimulace této oblasti v rámci podpory rozvoje jejich komunikativní kompetence. cs
dc.format.extent 112-119 s. cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Karlova v Praze cs
dc.relation.ispartofseries Speciální pedagogika cs
dc.relation.ispartofseries 19;2
dc.subject speciální pedagogika cs
dc.subject mentálně postižení cs
dc.subject řečové dovednosti cs
dc.subject mentální retardace cs
dc.subject poruchy řeči cs
dc.subject logopedie cs
dc.title Komunikativní kompetence dětí a žáků s mentálním postižením cs
dc.type Article cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account