| dc.contributor.author | Zezulková, Eva | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-10T13:56:56Z | |
| dc.date.available | 2015-03-10T13:56:56Z | |
| dc.date.issued | 2009 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/304 | |
| dc.description.abstract | Obsah článku vychází z pedagogicko-psychologického hlediska, uplatňovaného při koncipování systému povinného vzdělávání pro žáky s mentálním postižením. Popisuje vzájemné vztahy fatických funkcí, sluchových poznávacích činností (gnozie) a motorických činností u žáků s lehkým mentálním postižením s důrazem na oblast fonematické diferenciace. Zdůvodňuje nutnost cílené stimulace této oblasti v rámci podpory rozvoje jejich komunikativní kompetence. | cs |
| dc.format.extent | 112-119 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 19;2 | |
| dc.subject | speciální pedagogika | cs |
| dc.subject | mentálně postižení | cs |
| dc.subject | řečové dovednosti | cs |
| dc.subject | mentální retardace | cs |
| dc.subject | poruchy řeči | cs |
| dc.subject | logopedie | cs |
| dc.title | Komunikativní kompetence dětí a žáků s mentálním postižením | cs |
| dc.type | Article | cs |