| dc.contributor.author | Vyziblová, Martina | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-10T12:41:43Z | |
| dc.date.available | 2015-03-10T12:41:43Z | |
| dc.date.issued | 2009 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/301 | |
| dc.description.abstract | Článek seznamuje čtenáře s praxí individuálního doučování, které je jedním ze způsobů jak pomoci romským dětem při zvládání školních povinností. Pozastavuje se nad specifickými obtížemi, s nimiž se tyto děti často potýkají a zabývá se jejich řešením. Autorka vychází ze svých zkušenosti získaných během lektorské činnosti v Muzeu romské kultury v Brně. | cs |
| dc.format.extent | 29-37 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 19;1 | |
| dc.subject | Romové | cs |
| dc.subject | vzdělávání | cs |
| dc.subject | vzdělávání Romů | cs |
| dc.title | Práce s romskými dětmi je víc než doučování | cs |
| dc.type | Article | cs |