| dc.contributor.author | Durdilová, Lucie | |
| dc.date.accessioned | 2015-02-12T13:55:30Z | |
| dc.date.available | 2015-02-12T13:55:30Z | |
| dc.date.issued | 2011 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/225 | |
| dc.format.extent | 159-160 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 21;2 | |
| dc.subject | vzdělávání | cs |
| dc.title | Recenze: MÁLKOVÁ, G. Zprostředkované učení: Jak učit žáky myslet a učit se. Praha : Portál, 2009.116 s. ISBN 978-80-7367-585-1. | cs |
| dc.type | Review | cs |