DSpace Repository

Nachází se česká speciální pedagogika na rozcestí?

Show simple item record

dc.contributor.author Titzl, Boris
dc.date.accessioned 2015-02-12T13:06:13Z
dc.date.available 2015-02-12T13:06:13Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.issn 1211-2720
dc.identifier.uri http://dspace.specpeda.cz/handle/0/210
dc.description.abstract Příspěvek je zacílen na otázky předmětu a metod současné české speciální pedagogiky. Pokud jde o předmět: je nezbytné zaměřovat se na edukační, nikoli terapeutické problémy. K metodám: Inkluze je pouze organizační, nikoliv metodický princip. Zadáním pro náš obor je být odbornou a nikoliv ideologickou autoritou. cs
dc.format.extent 107-116 s. cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Karlova v Praze cs
dc.relation.ispartofseries Speciální pedagogika cs
dc.relation.ispartofseries 21;2
dc.subject pedologie cs
dc.subject nápravná pedagogika cs
dc.subject sociální pedagogika cs
dc.subject defektologie cs
dc.subject speciální pedagogika cs
dc.subject proximativni otázky cs
dc.subject ultimatívni otázky cs
dc.subject didaktika cs
dc.subject metodika cs
dc.subject terapie cs
dc.subject inkluze cs
dc.title Nachází se česká speciální pedagogika na rozcestí? cs
dc.type Article cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account