| dc.contributor.author | Titzl, Boris | |
| dc.date.accessioned | 2015-02-12T13:06:13Z | |
| dc.date.available | 2015-02-12T13:06:13Z | |
| dc.date.issued | 2011 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/210 | |
| dc.description.abstract | Příspěvek je zacílen na otázky předmětu a metod současné české speciální pedagogiky. Pokud jde o předmět: je nezbytné zaměřovat se na edukační, nikoli terapeutické problémy. K metodám: Inkluze je pouze organizační, nikoliv metodický princip. Zadáním pro náš obor je být odbornou a nikoliv ideologickou autoritou. | cs |
| dc.format.extent | 107-116 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 21;2 | |
| dc.subject | pedologie | cs |
| dc.subject | nápravná pedagogika | cs |
| dc.subject | sociální pedagogika | cs |
| dc.subject | defektologie | cs |
| dc.subject | speciální pedagogika | cs |
| dc.subject | proximativni otázky | cs |
| dc.subject | ultimatívni otázky | cs |
| dc.subject | didaktika | cs |
| dc.subject | metodika | cs |
| dc.subject | terapie | cs |
| dc.subject | inkluze | cs |
| dc.title | Nachází se česká speciální pedagogika na rozcestí? | cs |
| dc.type | Article | cs |