DSpace Repository

Nesnáze při budování představ čísla

Show simple item record

dc.contributor.author Hejný, Milan
dc.date.accessioned 2015-02-11T14:04:05Z
dc.date.available 2015-02-11T14:04:05Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.issn 1211-2720
dc.identifier.uri http://dspace.specpeda.cz/handle/0/206
dc.description.abstract Poznávací proces od motivace přes izolované modely, generický model, až po schéma je vyložen a aplikován na ranou aritmetiku. Jsou popsány příčiny některých potíží, které mají žáci s porozuměním čísla a aditivních operací. Uvedeny jsou návrhy prevence i reedukace těchto potíží. cs
dc.format.extent 77-94 s. cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Karlova v Praze cs
dc.relation.ispartofseries Speciální pedagogika cs
dc.relation.ispartofseries 21;2
dc.subject zobecňování cs
dc.subject izolovaný a generický model cs
dc.subject schéma cs
dc.subject vyučování cs
dc.subject raná aritmetika cs
dc.title Nesnáze při budování představ čísla cs
dc.type Article cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account