| dc.contributor.author | Hejný, Milan | |
| dc.date.accessioned | 2015-02-11T14:04:05Z | |
| dc.date.available | 2015-02-11T14:04:05Z | |
| dc.date.issued | 2011 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/206 | |
| dc.description.abstract | Poznávací proces od motivace přes izolované modely, generický model, až po schéma je vyložen a aplikován na ranou aritmetiku. Jsou popsány příčiny některých potíží, které mají žáci s porozuměním čísla a aditivních operací. Uvedeny jsou návrhy prevence i reedukace těchto potíží. | cs |
| dc.format.extent | 77-94 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 21;2 | |
| dc.subject | zobecňování | cs |
| dc.subject | izolovaný a generický model | cs |
| dc.subject | schéma | cs |
| dc.subject | vyučování | cs |
| dc.subject | raná aritmetika | cs |
| dc.title | Nesnáze při budování představ čísla | cs |
| dc.type | Article | cs |