| dc.contributor.author | Pišlová, Simona | |
| dc.date.accessioned | 2015-02-11T10:03:16Z | |
| dc.date.available | 2015-02-11T10:03:16Z | |
| dc.date.issued | 2012 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/177 | |
| dc.description.abstract | Nejoblíbenější a dětmi nejvíce používané pomůcky jsou ty, které si samy vyrobily - nebo k jejich výrobě přispěly - a jsou pěkné na pohled. V článku najdete ukázky několika takových pomůcek, které lze využívat při vyučování češtiny i mimo ně. Jsou vhodné především pro žáky, kterým dělá učení češtiny obtíže, ale prospějí všem. | cs |
| dc.format.extent | 241-247 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 22;3 | |
| dc.subject | didaktická pomůcka | cs |
| dc.subject | didaktické hry | cs |
| dc.subject | český jazyk | cs |
| dc.subject | mezipředmětové vztahy | cs |
| dc.title | Pomůcky pro všechny děti aneb radujme se při češtině | cs |
| dc.type | Article | cs |