| dc.contributor.author | Pavelková, Jaroslava | |
| dc.contributor.author | Knaifl, Oldřich | |
| dc.contributor.author | Preuss, Karel | |
| dc.date.accessioned | 2015-02-10T13:08:26Z | |
| dc.date.available | 2015-02-10T13:08:26Z | |
| dc.date.issued | 2012 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/160 | |
| dc.description.abstract | Příspěvek je zaměřen na charakteristiku funkční a finanční gramotnosti, jejich obsah a vnitřní vazby. Je zcela zřejmé, že chybějící základy finanční gramotnosti způsobují, že lidé neumí hospodařit, získávat či udržet si své peníze. Z těchto důvodů vyplývá i potřeba implementace výuky finanční gramotnosti na základních a středních školách, což je vymezeno standardy finanční gramotnosti podle Národní | cs |
| dc.format.extent | 108-119 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika; | |
| dc.relation.ispartofseries | 22;2 | |
| dc.subject | funkční gramotnost | cs |
| dc.subject | finanční gramotnost | cs |
| dc.subject | vzdělávání | cs |
| dc.title | Funkční a finanční gramotnost | cs |
| dc.type | Article | cs |