DSpace Repository

Komprace manuálních dovedností žáků základních škol praktických a běžných škol

Show simple item record

dc.contributor.author Zikl, Pavel
dc.date.accessioned 2015-02-10T10:35:23Z
dc.date.available 2015-02-10T10:35:23Z
dc.date.issued 2012-01-02
dc.identifier.issn 1211-2720
dc.identifier.uri http://dspace.specpeda.cz/handle/0/158
dc.description.abstract Článek prezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na komparaci manuálních dovedností žáků základních škol praktických a žáků škol běžných. Výzkumu se zúčastnilo celkem 177 žáků 4. a 5. tříd (97 ZŠ praktické, 80 běžné školy) a každý z nich plnil tři úkoly s rozdíl-ným stupněm intelektuální náročnosti. Pro sběr dat jsme využili demontážní a montážní práce, které jsou v podobném rozsahu obsahem rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání a také jeho přílohy upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Výsledná data byla statisticky zpracována a v závěrech jsou prezentovány rozdíly mezi oběma skupinami žáků jak v čase potřebném pro zvládnutí úkolu, tak ve výskytu chyb. cs
dc.format.extent 87-98 s. cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Karlova v Praze
dc.relation.ispartofseries Speciální pedagogika cs
dc.relation.ispartofseries 22;2
dc.subject základní školy cs
dc.subject základní škola praktická cs
dc.subject manuální dovednosti cs
dc.subject lehké mentální poruchy cs
dc.title Komprace manuálních dovedností žáků základních škol praktických a běžných škol cs
dc.type Article cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account