| dc.contributor.author | Zikl, Pavel | |
| dc.date.accessioned | 2015-02-10T10:35:23Z | |
| dc.date.available | 2015-02-10T10:35:23Z | |
| dc.date.issued | 2012-01-02 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/158 | |
| dc.description.abstract | Článek prezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na komparaci manuálních dovedností žáků základních škol praktických a žáků škol běžných. Výzkumu se zúčastnilo celkem 177 žáků 4. a 5. tříd (97 ZŠ praktické, 80 běžné školy) a každý z nich plnil tři úkoly s rozdíl-ným stupněm intelektuální náročnosti. Pro sběr dat jsme využili demontážní a montážní práce, které jsou v podobném rozsahu obsahem rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání a také jeho přílohy upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Výsledná data byla statisticky zpracována a v závěrech jsou prezentovány rozdíly mezi oběma skupinami žáků jak v čase potřebném pro zvládnutí úkolu, tak ve výskytu chyb. | cs |
| dc.format.extent | 87-98 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 22;2 | |
| dc.subject | základní školy | cs |
| dc.subject | základní škola praktická | cs |
| dc.subject | manuální dovednosti | cs |
| dc.subject | lehké mentální poruchy | cs |
| dc.title | Komprace manuálních dovedností žáků základních škol praktických a běžných škol | cs |
| dc.type | Article | cs |