| dc.contributor.author | Krchová, Alžběta | |
| dc.date.accessioned | 2015-02-09T16:41:22Z | |
| dc.date.available | 2015-02-09T16:41:22Z | |
| dc.date.issued | 2013 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/141 | |
| dc.description.abstract | Cílem článku je zprostředkovat čtenáři zkušenost začínající pedagožky prvního stupně základní školy praktické, konkrétně ukázat její metody výuky matematiky. Autorka popisuje v jednotlivých příkladech, jakým způsobem efektivně vyučovat žáky s lehkou mentální retardací, poru-chami učení, ADHD... Podrobně zkoumá mechanismus poznávacího procesu žáka a představuje metody profesora Hejného, které se pokouší aplikovat do speciálního školství. | cs |
| dc.format.extent | 336-341 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 23;4 | |
| dc.subject | základní školy praktické | cs |
| dc.subject | praktické školy | cs |
| dc.subject | didaktika matematiky | cs |
| dc.subject | metoda prof. Hejného | cs |
| dc.subject | separované modely | cs |
| dc.subject | univerzální modely | cs |
| dc.subject | modely abstrakčního zdvihu | cs |
| dc.title | Jak učím matematiku žáky prvního stupně na základní škole praktické | cs |
| dc.type | Article | cs |