DSpace Repository

Vývoj zrakově postiženného dítěte jako modelová situace - I. část

Show simple item record

dc.contributor.author Vágnerová, Magda
dc.date.accessioned 2015-05-04T09:13:41Z
dc.date.available 2015-05-04T09:13:41Z
dc.date.issued 1992
dc.identifier.issn 0862-1632
dc.identifier.uri http://dspace.specpeda.cz/handle/0/1375
dc.format.extent 31-44 s. cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Karlova v Praze cs
dc.relation.ispartofseries Speciální pedagogika cs
dc.relation.ispartofseries 2;4
dc.subject děti se zrakovým postižením cs
dc.subject vývoj dítěte s postižením cs
dc.subject období primární diferenciace a fixace cs
dc.subject deprivace či saturace primárních psychických potřeb cs
dc.subject doba primární emancipace a expanze cs
dc.subject rysy novorozeneckého období postižených dětí cs
dc.subject vizuální vnímání cs
dc.subject schopnost učení cs
dc.subject interakce matky s novorozencem cs
dc.subject vztah matky a dítěte cs
dc.subject komunikace mezi matkou a dítětem cs
dc.subject poruchy symbiotického vztahu matky a dítěte cs
dc.subject stimulace a učení cs
dc.subject kojenecké období cs
dc.subject specifický vztah k matce cs
dc.subject změny v rodičovských postojích a chování cs
dc.subject reakce rodičů cs
dc.subject reakce na trvalý defekt dítěte cs
dc.subject potřeba vlastní hodnoty a společenské prestiže cs
dc.subject stigmatizovaná onemocnění cs
dc.subject potřeba životní perspektivy cs
dc.subject rozvoj motoriky cs
dc.subject vývoj motoriky rukou cs
dc.subject senzomotorické období cs
dc.subject pokroky ve vnímání cs
dc.subject psychické potřeby cs
dc.subject potřeba stimulace cs
dc.subject potřeba smysluplného učení cs
dc.subject potřeba citového vztahu cs
dc.title Vývoj zrakově postiženného dítěte jako modelová situace - I. část cs
dc.type Article cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account