| dc.contributor.author | Vágnerová, Magda | |
| dc.date.accessioned | 2015-05-04T09:13:41Z | |
| dc.date.available | 2015-05-04T09:13:41Z | |
| dc.date.issued | 1992 | |
| dc.identifier.issn | 0862-1632 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/1375 | |
| dc.format.extent | 31-44 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 2;4 | |
| dc.subject | děti se zrakovým postižením | cs |
| dc.subject | vývoj dítěte s postižením | cs |
| dc.subject | období primární diferenciace a fixace | cs |
| dc.subject | deprivace či saturace primárních psychických potřeb | cs |
| dc.subject | doba primární emancipace a expanze | cs |
| dc.subject | rysy novorozeneckého období postižených dětí | cs |
| dc.subject | vizuální vnímání | cs |
| dc.subject | schopnost učení | cs |
| dc.subject | interakce matky s novorozencem | cs |
| dc.subject | vztah matky a dítěte | cs |
| dc.subject | komunikace mezi matkou a dítětem | cs |
| dc.subject | poruchy symbiotického vztahu matky a dítěte | cs |
| dc.subject | stimulace a učení | cs |
| dc.subject | kojenecké období | cs |
| dc.subject | specifický vztah k matce | cs |
| dc.subject | změny v rodičovských postojích a chování | cs |
| dc.subject | reakce rodičů | cs |
| dc.subject | reakce na trvalý defekt dítěte | cs |
| dc.subject | potřeba vlastní hodnoty a společenské prestiže | cs |
| dc.subject | stigmatizovaná onemocnění | cs |
| dc.subject | potřeba životní perspektivy | cs |
| dc.subject | rozvoj motoriky | cs |
| dc.subject | vývoj motoriky rukou | cs |
| dc.subject | senzomotorické období | cs |
| dc.subject | pokroky ve vnímání | cs |
| dc.subject | psychické potřeby | cs |
| dc.subject | potřeba stimulace | cs |
| dc.subject | potřeba smysluplného učení | cs |
| dc.subject | potřeba citového vztahu | cs |
| dc.title | Vývoj zrakově postiženného dítěte jako modelová situace - I. část | cs |
| dc.type | Article | cs |