| dc.contributor.author | Vágnerová, Magda | |
| dc.date.accessioned | 2015-04-27T13:44:08Z | |
| dc.date.available | 2015-04-27T13:44:08Z | |
| dc.date.issued | 1993 | |
| dc.identifier.issn | 0862-1632 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/1328 | |
| dc.format.extent | 21-34 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 3;5 | |
| dc.subject | děti se zrakovým postižením | cs |
| dc.subject | genetická dispozice | cs |
| dc.subject | učení | cs |
| dc.subject | integrace | cs |
| dc.subject | zařazení do internátní školy | cs |
| dc.subject | školní zralost | cs |
| dc.subject | rozvoj poznávacích procesů | cs |
| dc.subject | školní úspěšnost | cs |
| dc.subject | motivačně-regulační procesy | cs |
| dc.subject | neadekvátní tolerance ke všem projevům dítěte | cs |
| dc.subject | sociální zralost | cs |
| dc.subject | zaměřenost na školní výkon | cs |
| dc.subject | stres | cs |
| dc.subject | konfrontace s realitou | cs |
| dc.subject | vývoj identity | cs |
| dc.subject | citového přijetí dítěte | cs |
| dc.subject | potřeba pohybové aktivity | cs |
| dc.subject | manuální obratnost | cs |
| dc.subject | dětská kresba | cs |
| dc.subject | psychický vývoj | cs |
| dc.subject | oční pohyb | cs |
| dc.subject | prostorová orientace | cs |
| dc.subject | paměť | cs |
| dc.subject | základní normy chování | cs |
| dc.subject | model sociálního chování rodiny | cs |
| dc.subject | sebepojetí | cs |
| dc.subject | postoj rodičů a hodnocení | cs |
| dc.subject | rovnání sebe se zdravým sourozencem | cs |
| dc.subject | potřeba stimulace u učení | cs |
| dc.subject | potřeba identity | cs |
| dc.subject | potřeba otevřené budoucnosti | cs |
| dc.title | Vývoj zrakově postiženého dítěte jako modelová situace - III (Nástup do školy a mladší školní věk) | cs |
| dc.type | Article | cs |