DSpace Repository

Vývoj zrakově postiženého dítěte jako modelová situace - III (Nástup do školy a mladší školní věk)

Show simple item record

dc.contributor.author Vágnerová, Magda
dc.date.accessioned 2015-04-27T13:44:08Z
dc.date.available 2015-04-27T13:44:08Z
dc.date.issued 1993
dc.identifier.issn 0862-1632
dc.identifier.uri http://dspace.specpeda.cz/handle/0/1328
dc.format.extent 21-34 s. cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Karlova v Praze cs
dc.relation.ispartofseries Speciální pedagogika cs
dc.relation.ispartofseries 3;5
dc.subject děti se zrakovým postižením cs
dc.subject genetická dispozice cs
dc.subject učení cs
dc.subject integrace cs
dc.subject zařazení do internátní školy cs
dc.subject školní zralost cs
dc.subject rozvoj poznávacích procesů cs
dc.subject školní úspěšnost cs
dc.subject motivačně-regulační procesy cs
dc.subject neadekvátní tolerance ke všem projevům dítěte cs
dc.subject sociální zralost cs
dc.subject zaměřenost na školní výkon cs
dc.subject stres cs
dc.subject konfrontace s realitou cs
dc.subject vývoj identity cs
dc.subject citového přijetí dítěte cs
dc.subject potřeba pohybové aktivity cs
dc.subject manuální obratnost cs
dc.subject dětská kresba cs
dc.subject psychický vývoj cs
dc.subject oční pohyb cs
dc.subject prostorová orientace cs
dc.subject paměť cs
dc.subject základní normy chování cs
dc.subject model sociálního chování rodiny cs
dc.subject sebepojetí cs
dc.subject postoj rodičů a hodnocení cs
dc.subject rovnání sebe se zdravým sourozencem cs
dc.subject potřeba stimulace u učení cs
dc.subject potřeba identity cs
dc.subject potřeba otevřené budoucnosti cs
dc.title Vývoj zrakově postiženého dítěte jako modelová situace - III (Nástup do školy a mladší školní věk) cs
dc.type Article cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account