| dc.contributor.author | Vágnerová, Magda | |
| dc.date.accessioned | 2015-04-22T08:04:31Z | |
| dc.date.available | 2015-04-22T08:04:31Z | |
| dc.date.issued | 1993 | |
| dc.identifier.issn | 0862-1632 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/1286 | |
| dc.format.extent | 17-28 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 3;1 | |
| dc.subject | děti se zrakovým postižením | cs |
| dc.subject | batolecí věk | cs |
| dc.subject | rozvoj motoriky | cs |
| dc.subject | lokomoční pohyb | cs |
| dc.subject | vizuální vnímání | cs |
| dc.subject | sluchové vnímání | cs |
| dc.subject | prostorová orientace | cs |
| dc.subject | psychologie dítěte | cs |
| dc.subject | vývojová psychologie | cs |
| dc.title | Vývoj zrakově postiženého dítěte jako modelová situace - II (Batolecí a předškolní věk) | cs |
| dc.type | Article | cs |