| dc.contributor.author | Hronová, Marie | |
| dc.date.accessioned | 2015-04-16T09:07:35Z | |
| dc.date.available | 2015-04-16T09:07:35Z | |
| dc.date.issued | 1994 | |
| dc.identifier.issn | 0862-1632 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/1218 | |
| dc.format.extent | 12-18 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 4;1 | |
| dc.subject | děti s tělesným postižením | cs |
| dc.subject | pedagogická rehabilitace | cs |
| dc.subject | výchova a vzdělávání | cs |
| dc.subject | základní školy | cs |
| dc.subject | integrace | cs |
| dc.subject | mateřské školy | cs |
| dc.subject | inkluze | cs |
| dc.title | Souvislost typu předškolní výchovy s prospěchem tělesně postižených dětí na základní škole | cs |
| dc.type | Article | cs |