DSpace Repository

Modely k identifikaci nadání a edukace nadaných

Show simple item record

dc.contributor.author Hříbková, Lenka
dc.date.accessioned 2015-04-15T06:15:55Z
dc.date.available 2015-04-15T06:15:55Z
dc.date.issued 1995
dc.identifier.issn 0862-1632
dc.identifier.uri http://dspace.specpeda.cz/handle/0/1189
dc.format.extent 1-11 s. cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Karlova v Praze cs
dc.relation.ispartofseries Speciální pedagogika cs
dc.relation.ispartofseries 5;3
dc.subject nadání cs
dc.subject talent cs
dc.subject talentovaní žáci cs
dc.subject děti cs
dc.subject mládež. cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject potenciálně nadané děti cs
dc.subject identifikace nadaných cs
dc.subject rozvíjející programy cs
dc.subject mimoškolní aktivity cs
dc.subject domácí prostředí cs
dc.title Modely k identifikaci nadání a edukace nadaných cs
dc.type Article cs
dcterms.abstract Lenka Hříbková: Models for the identification of giftedness and education of the gifted The article provides essential information in the theory and practical questions of giftedness. It analyses the basic types of giftedness models as starting points for handling the identification and development of giftedness in practice. Second part of the article deals with the types of educational support of gifted children at school and other possibilities of the support in education of the gifted. en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account