| dc.contributor.author | Chrzová, Dušana | |
| dc.contributor.author | Vágnerová, Marie | |
| dc.date.accessioned | 2015-04-14T13:40:50Z | |
| dc.date.available | 2015-04-14T13:40:50Z | |
| dc.date.issued | 1995 | |
| dc.identifier.issn | 0862-1632 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/1180 | |
| dc.format.extent | 12-22 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 5;2 | |
| dc.subject | děti s tělesným postižením | cs |
| dc.subject | vývoj dítěte | cs |
| dc.subject | identita | cs |
| dc.subject | děti předškolního věku | cs |
| dc.subject | děti školního věku | cs |
| dc.subject | období iniciativy | cs |
| dc.subject | období píle | cs |
| dc.subject | období snaživosti | cs |
| dc.subject | střední školní věk | cs |
| dc.subject | fáze vyrovnané konsolidace | cs |
| dc.subject | rozvoj osobnosti | cs |
| dc.title | Vývojové změny identity tělesně postiženého dítěte | cs |
| dc.type | Article | cs |