| dc.contributor.author | Titzl, Boris | |
| dc.date.accessioned | 2015-04-10T12:15:38Z | |
| dc.date.available | 2015-04-10T12:15:38Z | |
| dc.date.issued | 1999 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/1139 | |
| dc.format.extent | 66-74 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 9;3-4 | |
| dc.subject | speciální pedagogika | cs |
| dc.subject | osvícenství | cs |
| dc.subject | filozofie | cs |
| dc.subject | smyslové vnímání | cs |
| dc.subject | pedagogické teorie | cs |
| dc.subject | výchova edukačně znevýhodněných lidí | cs |
| dc.subject | dámské školy | cs |
| dc.subject | pracovní školy | cs |
| dc.subject | 17.-18. stol. | cs |
| dc.title | Co napověděli filozofové přelomu 17. a 18. století speciální pedagogice | cs |
| dc.type | Article | cs |