DSpace Repository

Co napověděli filozofové přelomu 17. a 18. století speciální pedagogice

Show simple item record

dc.contributor.author Titzl, Boris
dc.date.accessioned 2015-04-10T12:15:38Z
dc.date.available 2015-04-10T12:15:38Z
dc.date.issued 1999
dc.identifier.issn 1211-2720
dc.identifier.uri http://dspace.specpeda.cz/handle/0/1139
dc.format.extent 66-74 s. cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Karlova v Praze cs
dc.relation.ispartofseries Speciální pedagogika cs
dc.relation.ispartofseries 9;3-4
dc.subject speciální pedagogika cs
dc.subject osvícenství cs
dc.subject filozofie cs
dc.subject smyslové vnímání cs
dc.subject pedagogické teorie cs
dc.subject výchova edukačně znevýhodněných lidí cs
dc.subject dámské školy cs
dc.subject pracovní školy cs
dc.subject 17.-18. stol. cs
dc.title Co napověděli filozofové přelomu 17. a 18. století speciální pedagogice cs
dc.type Article cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account