| dc.date.accessioned | 2015-04-03T07:40:22Z | |
| dc.date.available | 2015-04-03T07:40:22Z | |
| dc.date.issued | 2005 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/1052 | |
| dc.format.extent | 63-63 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika; | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika; | |
| dc.relation.ispartofseries | 15;1 | |
| dc.subject | pedagogové | cs |
| dc.subject | učitelé | cs |
| dc.subject | dovednosti a znalosti | cs |
| dc.subject | schopnosti | cs |
| dc.title | Recenze: KYRIACOU, Ch. Klíčové dovednosti učitele : Cesty k lepšímu vyučování. 2. vyd. Praha : Portál, 2004. 155 s. ISBN 80-7178-965-8. | cs |
| dc.type | Review | cs |